Rastlös!

Alltså, missförstå mig rätt, jag älskar min dotter till månen och tillbaka, men just nu är det stiltje... Dagarna flyter i varann, vi går här hemma och skrotar... Förra veckan när hon sånär flyttade tillbaka in i mig med all sin feber, frestade på en hel del. Jag förstår att det är en sak som ingår när man har barn och när de blir sjuka, och det är jobbigt (inte bara att de är sjuka, utan även oron för dem...), men det tär... Det gjorde det även på Nora, som är van vid lite mera utflykter utanför husets väggar... Alltså har vi försökt aktivera oss ganska bra den här veckan, men vi lyckas visst inte ändå...
 
Imorron hade vi halvplaner på att ge oss iväg ut, men som vanligt blev det inget med det... Funderar på om vi ska åka själva el vänta till nästa vecka... Får se hur det blir. Just nu blev livet lite tråkigare än jag tänkt bara för det, men men...
 
I em ska vi iaf åka och hämta två paket i A-rum, hoppas det ena hinner komma bara...
 
Nej, gå på toa innan Nora vaknar igen. Sen får vi se vad vi hittar på. Städa borde vi göra, så får väl börja med det...

Kommentarer
Postat av: liisa

jag är redan rastlös.. och jag har bara varit hemma i 4 mån.. vet inte hur detta ska gå :-).. kram

2012-09-27 @ 20:56:28
Postat av: Lottis

Nädu, Liisa, jag tyckte det var en bra idé att vara hemma till nyår, och för Noras del är det det, men jag hade nog mått bra av att åtminstone jobba halvtid... Synd att det inte går att lösa... el jag har ju inte kollat, men det känns hattigt, och nu är det ju bara tre månader kvar... Ses nån dag kanske?? Vore roligt :-) Kram på er

2012-09-27 @ 22:41:49
URL: http://norasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0