Nja, det var ju ingen...

... som var schysst där direkt och ville ta tillbaka min jacka mot att jag får pengarna tillbaka... Jag får en ny, men måste skicka tillbaka den gamla, och jag står för frakten... Mycket jobb och inte gratis att skicka. Jackan är stor och rätt tung, så den kan inte gå som brev, och paket var rätt mycket dyrare... Så jag ska sova på saken... Funderar på att sälja den som den är, nån sykunnig måste det väl finnas som vill köpa den... Är nån intresserad så är den röd, storlek 40, i parkasmodell, varm och skön, men med defekt dragkedja, pris kan diskuteras.
 
Nu ska jag sova och fundera på vilken jacka jag ska ha imorron för att inte frysa ihjäl... Min Didriksson funkar, men den är så kort, så jag fryser om rumpan, och min North Bend är urtvättad och inte mycket värme kvar i... Nåja, det tar vi imorron... Tror jag beställer en annan Didriksson imorron, en lång...!
 
Nu sova! Natt natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0