Vilken vecka!

Förra veckan var aningens tumultartad med tråkiga och chockerande besked mest både nu och då. Det var skönt när torsdagen var över och likaså jobbveckan.
 
I fredags skulle vi åka till Mörlunda och kolla soffa, när vi kommer dit är det stängt! Möbelmässa i Stockholm... Tack för den liksom! Åkte till Vimmerby istället och kollade, så det blir nog soffa på Materialmännen istället. Orka åka till Mörlunda en gång till...!
 
N var lite halvrisig, och det var kallt och ruggigt, så ingen shopping, bara mat och sen åkte vi hem. Han låg i soffan resten av dagen typ och började få feberkänningar, så lördagen blev väldigt lugn, och tidigt på söndagen när Nora kom över hade jag också feberkänning, och runt åtta när vi vaknade nästa gång hade vi feber alla tre, riktigt risiga... Fram till i tisdags har vi mest sovit och försökt att iaf äta något, även om vi inte direkt velat. Igår var ganska ok, och idag är iaf jag och N feberfria, Nora kör lite varannan dag, men hoppas att det var sista rycket för henne idag, fast hon började vara rätt täppt i näsan...
 
Hoppas vi är friska till helgen, för då händer det roligheter. Afternoon tea hos en vän på lördag på dagen, mellomys med vänner på kvällen och sen fira mamma på söndag. Fullt ös, ingen vila där!
 
Något tumultartat blev det även den här veckan av olika orsaker, men det ska nog bli bra det med.
 
Nu ska jag sova, tror jag, om det går... Somnade i soffan med Nora förut när jag skulle se Antikrundan... men ett försök iaf. Fast jag borde duscha först, men det får bli imorron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0