Undrar vad jag...

... har gjort egentligen? Har en gammal vän, som inte är en vän längre eftersom vi aldrig hörs eller ses... Jag försökte hålla lite kontakt förra sommaren, men jag fick aldrig något svar... Det känns så konstigt, för det enda som ändrats är att hon inte bor här längre, men familjen finns ju ändå här i närheten, och inte har de flyttat så himla långt heller... Jag vet inte vad jag gjort... I år har jag inte ens försökt ta kontakt, efter att har blivit effektivt avsnoppad förra året med svaret som aldrig kom, så låter jag bli... Det är bara det att vi har delat väldigt mycket, både med- och motgångar, inte alltid varit vänner, men ändå hittat varann igen... Och jag har blivit lite halv, hon har varit en så stor del av livet och även om vi inte varit väldigt nära de senaste åren har vi ändå setts ett par gånger per år och haft kul när vi setts... Om hon talat om varför, så hade det inte varit lättare, men jag hade åtminstone sluppit fundera på varför hon inte vill ha kontakt... Att gilla lite inlägg på fb tycker inte jag är att hålla kontakt...
 
Alltså, det här bara en ventil numera... Där jag öser ur mig allt som jag inte vet vem jag ska prata med om längre... De få läsare måste tycka att jag är urtråkig som bara har tråkiga saker att skriva när jag uppdaterar, men men, antingen läser ni eller så låter ni bli...
 
Lite positivt finns det ju såklart... Vi har haft en underbar semester, med kusinhäng, mycket bad, tom jag har badat och det riktigt mycket, en riktigt rolig dag på Ölands djurpark, Nora älskade vattenlandet och rutschbanorna :-) Ska bli kul att se henne i Turkiet om några veckor, vi har vatten rutschbanor på hotellet :-) Längtar, snart bara fyra veckor kvar :-)
 
Och Nora, min lilla gosefis är inte så liten längre, tre år fyllde hon för tre dagar sen. Det firades som sig bör, med tårta, sång och massa paket. Bästa presenten en egen surfplatta och en balanscykel, som hon inte testat så mycket än, men att få en cykel, bara det :-) Hon är på god väg att skippa blöjorna också, duktig på att säga till för det mesta, och de sa på dagis att hon sitter både på pottan och toan där med. Hon har blöjor, men jag hoppas att hon vågar släppa dem snart, för det är inte långt borta. Skönt med ett moment mindre :-) Fast säger jag sådär, så lägger hon väl av igen...
 
Nu ska jag försöka ta mig i säng, kommer i säng alldeles försent om kvällarna...
 
Natt natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0