Sent, som vanligt...

Borde sovit, tror jag, åtminstone lagt mig, och kanske läst lite, men här sitter jag... N åkte och jobbar för typ en kvart sen och Nora sover sen ett par timmar... Den bruden tycker att nattsömn är överskattat just nu, el nä, när hon väl somnar, så sover hon oftast till morgonen, men det tar ju sån tid... En timme att söva tog det ikväll. På semestern ska jag ta tag i somna-själv-biten, och ev dra ner lite på dagsömnen också. Idag blev det 1½ timme, tror max egentligen är 1 timme, men när man vaknar före sju på morgonen, så blir man ju rätt seg...
 
Nora blev med studsmatta igår. Överlycklig unge, som han bryta ihop en sådär 14 ggr innan vi fått ihop alla delar. Sen hoppade hon tills hon inte orkade mer och somnade före 8, vilket inte hänt på väldigt länge...
 
Ställde mig på vågen för exakt en vecka sen, och upptäckte att jag inte har mer än 1.7 kg kvar till mitt första delmål. Var en trevlig överraskning :-) Nu har jag kört hårt sen dess, bortsett från idag. Då det inte blivit nån motion och att jag trillade dit och åt två bitar av baguetten vi köpte till salladen förut... Nåja, en dag... Ska ställa mig på vågen på fredag morgon, tänkte jag... Jag hoppas på nedgång, men min kropp har lurats förr, så man vet aldrig... Känner mig helt svullen och konstig idag och tidigare idag hade jag ont i magen. Hoppas det är något som är övergående, för imorron har jag inte tid att vara hemma...
 
Nej, nu blir det sängen. Suttit här tillräckligt nu, dvs ont i ryggen...
 
Natt natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0