Ingen stor grej...

... men Nora har skickat sin ena tiger nånstans där jag inte har en aning om... Tigrarna, oavsett om det är en tiger, kanin eller kossa är lite heliga. En (minst) ska med till förskolan, en (minst) ska med i sängen när det är sovdags, och det måste vara med nån om vi åker iväg, helst en tiger, alltså verkligen en av tigrarna. Köpte en extra när hon började förskolan för en av polarna där hade sin med sig och eftersom tiger verkligen är helig fick han inte följa med dit ifall han skulle komma bort, så då fick det bli en till. Som tur är har hon ju två nu, men attans vad det retar mig... De är ju inte gratis direkt... Och såklart kan inte en tvååring hålla reda på saker och ting, det är ju jag som måste göra, och det retar mig också att jag inte lyckats med... Får hoppas den dyker upp snart.
 
Nä, trött och irriterad och det här kommer bara bli ett klagoinlägg, så jag lägger ner här... Dessutom har jag ont i ryggen...
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0