Känslor utanpå huden...

Allt som jag ser andra skriva el som andra säger idag går rätt in i mig. Jag tar åt mig av allt...! Oavsett om det är riktat till mig el inte. Har inte pratat med så många idag och har definitivt inte behövt känna så här, men ändå gör jag det... Ett hejarop från en till en annan gjorde att jag kände (känner) min dålig som inte själv tar tag i mitt liv som den här personen gjort. En statusuppdatering på FB som inte har med mig att göra öht, men som ändå går rakt in i hjärtat för att den indirekt har koppling till ett fd jobb, vilket känns som att de som jobbar där nu inte klarar sitt jobb...
 
Det där var bara ett smakprov hur jag har känt idag, så nu lägger jag ner, ska göra nattvälling till Nora och sen sova och hoppas på att känslorna flyttat tillbaka in imorron...
 
*over*
 
PS. Till råga på allt så betalade jag räkningarna och det blir ju inte nån fet månad direkt och dessutom fyller N år... roligare kan man ha det... DS

Kommentarer
Postat av: Sofi

Ingen fet månad här heller. Ingen månad har väl varit det på väldigt länge. O nästa lär då rakt inte bli det =(
Hälsa och gratta N.
Hur har ni det framöver??? Typ i nov?
Oktober är fullbokad förvåran del men nov är rätt lugnt just nu här!!!!! Hoppas vi kan ses nått mer i år??? Kram

Svar: Nä, man blir inte rik på att vara föräldraledig... November kommer bli några kronor mer eftersom jag slösade lite på dagarna då, ska åka till Ullared före jul.Ska hälsa, imorron smäller det ;-)
Tror att nov är ganska lugnt, det är okt som är ganska fullbokad här med. Borde kunna få till nåt då, får höras.
Ha det fint! Kram kram
Charlotte Flink

2012-10-07 @ 08:29:54
URL: http://www.sofiisplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0