suck, jag har gjort det igen!

Varför varför varför måste jag alltid bli indragen i andras problem och vendettor för??? Jo, för att jag aldrig kan hålla käften... suck, suck, suck! Känner mig som jordens största skvallerkärring, och det är jag väl oxå, antar jag. El nä, det är jag fasen inte! Jag tänker faktiskt ganska mycket på vad jag säger och inte säger numera, för det slår alltid tillbaka på mig själv på nåt sätt. Den här gången lyckades jag visst inte tänka rätt iaf. Har gjort vad jag kunnat för att rätta upp situationen, men vet inte om det gått vägen el inte. I ett litet samhälle behövs inte så mycket för att snacket ska gå oavsett vad man sagt el inte... Jag känner inte personen så väl att jag vet om h*n sprider el håller tyst... Hoppas på det sistnämnda och att vi ska kunna reda ut det utan hjälp från andra... Jag har gjort vad jag kunnat...
 
Nåja, bara att vänta och se. Tror jag får veta var h*n står imorron kanske...Synd bara att det egentligen inte är min sak som är det stora i det här, men att det nästan alltid är jag som åker på smällarna från andras bekymmer och problem, det är jag lite trött på, så minsta lilla påhopp på det här imorron el nån annan dag och jag känner att jag kommer bli lite arg...!
 
Nu ska jag avsluta här, Nora har sovit i 1 timme och 10 min och lär väl vakna hungrig snart, tror jag...
 
 Hoppas på bättre magkänsla under eftermiddagen...

Kommentarer
Postat av: Helen.HUSnrNIO - Vinn en t-shirt & två biobiljetter till Tingeling-Vingarnas hemlighet

Tack för tips!
Jag har ju craves för ananas så det låter som något som skulle passa utmärkt till mig :D

Hoppas det löer sig med allt.
Helen.HUSnrNIO

2012-10-17 @ 13:55:55
URL: http://husnrnio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0