Följetong...

Nope, ingen vagnförsäljning än, och till råga på allt upptäckte jag att det ligger en likadan ute på en köp- och säljsida på FB, men för typ 200:- mindre än jag begär... Såååå jäkla typiskt! Jag har precis skickat ett meddelande med en trevare till tjejen som är intresserad, men har inte stort hopp... Mycket dålig tajming...! Men inte mycket att göra åt. Pratade med en vän igår, som skulle kasta ut lite krokar åt mig, får hoppas hon har lite tur om det inte blir något av med den här...
 
Nora vaknade 7:15 i morse, åkte till O-hamn och handlade 9:30, Nora somnade i bilen,. Vidare mot F-holm och lite kusin- och sysslinghäng, nice som vanligt :-) Hem skapligt för jag hade glömt Noras middag, Nora somnade i bilen hem, och då tänkte jag att kul kväll, hon kommer somna tidigast kl 22... Hem, packa upp handling, värma mat till Nora, som ungen vägrade äta, gjorde gröt istället, som hon åt tre skedar av, skitunge. Noras farmor kom, N och jag åt middag själva, medan farmor underhöll skrutt. Farmor gick, Nora hängde med pappa ett tag, gjorde gröt, som hon åt, tom lite frukt efteråt, bad, torrfläcksmörjning, pyjamas, godnatt, ungen la sig 19:30, sov 20 min senare... Fantastiskt! Antingen beror det på att vi kom upp i vettig tid i morse, att hon blivit ordentligt stimulerad/aktiverad idag, el att den lilla luren på em gjorde att hon var lagom trött och inte övertrött när hon la sig... Den som lever får se... ;-)
 
Eftersom det blev tidig gröt idag ska jag stra göra mig klar för sängen jag med, och fixa välling till fröken. Sen hoppas jag på en lika nice natt som den gångna, då skruttliten vaknade 4:30 när hennes pappa gick upp, men somnade om lika fort när jag plockat över henne i min säng. Vi behöver såna nätter, både hon och jag...
 
Men nu välling och sänggående!

Kommentarer
Postat av: Liisa

Härligt med hennes sovning.. jag har min första vakna natt.... Vera fick sina sprutor igår och natten har varit vaken men glad.. hoppas inte det håller i sig... kram

Svar: Stackars Vera =/ Men om hon varit glad har det ju inte varit alltför illa iaf :-) Hoppas det inte blev det heller. Ja, sömnen går bra här nu, nu har vi nog fått ordning på morgnarna igen oxå, och då somnar hon tidigare om kvällarna oxå, hoppas det fortsätter så :-) Ha det fint! Kram kram
Charlotte Flink

2012-10-26 @ 04:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0