Nora kommer vakna närsom...

... och egentligen vet jag inte riktigt vad jag vill skriva. Funderade på flera grejer för några dagar sen, men då hade jag inte tid att sätta mig här och få ner dem, nu är de såklart bortglömda, el åtminstone nerpackade i hjärnvindlingarna nånstans...
 
En grej minns jag iaf, jag funderade på det förflutna, och hur lite trådar jag egentligen har kvar till vissa saker. Jag har inte kontakt med nån sen Linköpingstiden, inte varit på nån återträff heller, har varit ett par, men har inte passat riktigt. Vi var ju så tajta och hade så bra sammanhållning, läses med ironi, hoppas jag ni förstår, för långtifrån alla var med i denna sammanhållning. Ja, vi var en bra klass, jag jag fanns väl med inom den ringen, men inte som nån av de ledande, och det är faktiskt inte direkt nån jag saknar därifrån. Däremot vore det rätt intressant att träffas och se vad vi är idag, vad vuxenlivet har gjort oss till, för vuxna var vi inte, långt därifrån, även om vi försökte leka vuxna...
 
Norrköpingstiden hade jag oxå väldigt få trådar kvar ifrån. Är vän med några på FB, men har inte nån mera kontakt. Där saknar jag dock några. Ett par finns på min vänlista, men ändå blir det inte av att ha nån närmre kontakt... En av dem som jag saknar mest finns inte på FB, och tyvärr hittar jag inte nån adress el annat till henne heller, det är synd. En annan tror jag har gift sig, men henne borde jag kunna få fatt på ändå...
 
Nej, nu ska jag inte fundera så himla mycket mer, utan försöka få till lite julfeeling nere oxå i form av julgardiner. Uppe är det redan klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0