Så trist det blir...

... när det blir ändrade planer... Det är aldrig kul att få veta, men heller inte så kul att behöva ändra, fick själv göra det för några veckor sen, så jag klandrar ingen, det är sånt som händer, men det är trist iaf...

Så nu får vi försöka hitta på något annat, tänkte ju vi skulle gått promenad nu på fm, men Nora vaknade rätt tidigt (för att vara henne) idag, så hon hann somna innan vi kom iväg... Får gå sen när det är dags för nästa sovstund.

Imorron kommer Hanna och Flisan, det ser vi fram emot, så våga inte ändra nu, Hanna!!! Och på fredag ska vi åka till Linköping, shoppa på IKEA och lite annat och hälsa på Ulle, Mats och Benjamin, så resten av veckan blir rolig, alltså överlever jag lite ändrade planer för idag...

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, gå på toa (om nån är intresserad...) och sen funderar jag på lite trädgårdspill om Nora tillåter, tänkte hon kunde sitta i vagnen under tiden och leka lite, det brukar hon göra inne, så då kan hon väl lika gärna göra det ute... Lite sugen på att röja upp i mitt kryddland och även rensa söderrabatten... Får se vad fröke säger när hon vaknar... Det är lite drygt en timme till hennes lunch, så det kunde nog vara lagom med en timme ute...

Men kaffe och toa först, och sen är det väl bra om lillfis får sova färdigt oxå...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Inget mer ändrande nu, vi kommer imorgon!!!:)

2012-03-28 @ 13:42:57
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Tack för dina ord i min blogg. Känns gott att höra positivt om livet efter att ha tagit bort halsmandlarna!

Idag fick vi tiden för operation så nu väntar vi bara.



Ha en tydlig kväll.

2012-04-04 @ 22:27:18
URL: http://husnrnio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0