Guldfisken och jag!

Med den överskriften menar jag att min hjärna har förvandlats till en teflonhjärna... Allt bara rinner av... Hur fasen ska det gå att börja jobba igen om lite mindre än ett år?? För övrigt verkar det som att jag har ett jobb igen, ska bara komma ihåg att ringa ett samtal imorron och typ bekräfta att jag vill ha det... Sen får vi se om jag börjar 1 oktober el 1 januari... Måste kolla över dagarna, kan bli 1 december oxå, osäker på om mina dagar räcker året ut, el mina + de som jag får använda från N... Känns rätt nice att ha lite mera koll på framtiden iaf...

Kollade skatteverket förut, jag är nog korkad på riktigt, det kändes som att jag var den enda som inte fattade hur jag skulle göra... tack igen, Jenny :-) Det ser iaf ut att kunna bli en ganska nice sommar, var lite orolig där ett tag, men faktiskt helt oki, skulle nästan kunna hoppa över en månad med FP, men då blir det lika fattigt som vanligt, och det vore ju kul att kunna bidra med lite under semestern... Vi får se...

Till helgen hoppas jag att vi kan måla Noras rum och sen tapetsera, det ska bli intressant att se hur det blir... Vi ska göra det själva, utan inblandning av någon... Om bara N kan behålla lugnet så blir det nog bra...

Funderade på en grej förut, jag vet att det är jag som är känslig, och nu vet jag inte hur jag ska uttrycka mig, och nu hade jag skrivit hur jag tänkte, men jag tog bort det, för det beskrev det jag tänkte och kände, men det blev luddigt... Huvudkänslan i det här är iaf att jag är som jag är, jag tänker inte ändra på mig, ta mig för den jag är...! Nu förstår ingen nånting och jag är lite arg på mig själv för att jag inte skriver som jag gjorde från början, men om jag gör det, så tar någon som inte ska garanterat åt sig och då blir det fel iaf...

Nu ska jag gå och lägga mig, vilket är tidigt för att vara mig, men två kvällar i rad har Nora accepterat välling vid sänggåendet och inatt/imorse sov hon till 6:15, då väckte jag henne för att hon skulle äta, så hon inte skulle vakna med illvrålande mage och bli jätteledsen av hunger, för det tar ju ändå ett tag att fixa till käk. Hon fick välling då med, för hon är ju inte intresserad av att gå upp då. Sen sov vi till 8:30 i min säng. Hon var vaken till 12:40 och sen sov hon till 14:10, kors i taket! Det skulle vara trevligt om hon fortsatte med... Men det kan jag väl bara drömma om. Skulle vara jättebra om hon kom på att hon kunde sova ett längre pass istället för 2-3 st korta... Men som sagt, det kan jag nog drömma om...

Sängen var det...

Natt natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0