Måste få tankarna ur huvudet!

Men jag vet inte hur... Borde lägga mig, för är ganska trött, inte så konstigt kanske, med tanke på att Nora var vaken 00-02 natten som var, vaken igen vid 6:30 för välling och sen tänkte jag att vi kunde få ca 1½ timmes sömn till, jodå, Nora somnade, men N som jobbat natt och kom hem vid 6 låg och lät som en motorsåg med motorhaveri, så det blev väl en sådär 20 min sömn till... bläää!

Varit hos min fina vän idag och fikat. Fick höra en sak som jag bara inte vet vad jag ska göra med... Tänker ABSOLUT inte skriva något om det på fb, för då vet jag direkt några stycken som skriver och undrar om det handlar om dem... Varför är folk på fb så skitnödiga för...?? Blir galen, jag är van att skriva både öppet och kryptiskt om saker, och jag står för det och det jag skriver, det är inte det, men jag orkar inte förklara mig varje gång jag skriver något kryptiskt... Oftast har jag bara lust att skriva något kryptiskt, men det är ju nästan alltid nån som tar åt sig... Jeezez! Så jag skriver här istället, och ni som har mig på fb behöver inte bekymra er om att det handlar om er, jag lovar! Fast jag tänker inte skriva öppet om det ändå.

Hur el som så måste jag försöka ventilera lite, men det jag fick höra är ett väldigt vagt rykte, som jag vet vart det kommer ifrån och att det absolut kan vara sant, men det kan lika gärna inte vara det. Jag både hoppas och inte hoppas att det stämmer, och ärligt talat vet jag inte hur jag skulle reagera om det skulle stämma. Jag väljer att inte fundera på det just nu... Jag har inte nån riktigt bra magkänsla och det oroar mig lite, är antagligen därför jag inte kan släppa det. Jag hoppas det löser sig till det bästa oavsett, men det vet jag inte än. Får avvakta lite och se vad som händer...

Nåja, det får vara med det. Tänker inte skriva mera om det och den som frågar får inga svar, för jag har inga. Så så är det med den saken!

Nu sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0