Födelsedag...

... i 40 minuter till. Dagen har varit jättebra, med massa grattishälsningar på FB, ett gäng mess på telefonen och några samtal. Saknar dock ett samtal som aldrig mer kommer ringa... Vi ska på begravning på fredag...

Nora har varit totalt upp och ner om kvällarna i några dagar, inte somnat förrän runt 22. Igår somnade hon som vanligt och ikväll med, men sen vaknade hon vid 21 och var vaken till 22:30, och jag blev en sån mamma jag inte vill vara... Så trots att hon somnade i min säng och jag låg bredvid henne så kändes det inget bra och det gör det inte nu heller... Jag kan inte göra så mycket åt det mer än att krama och pussa henne sönder och samman imorron, men jag vill att hon blir en trygg tjej som vet att mamma och pappa älskar henne över allt annat... Då kan man inte brista så i tålamod... (jag överreagerar, det vet jag själv, men det är inte roligt att känna att man tappar taget om situationen...) Hon sover nu och hon somnade tätt intill mig, så jag vet ju att det inte är någon skada skedd, men ändå... Var inget roligt sätt att avsluta dagen på...

Hoppas så att min födelsedagspresent från N kommer i veckan, men det stod upp till fem arb.dagar och vi beställde det igår, ett smycke med silverplattor, med N och Noras namn :-) N frågade i måndags vad jag önskade mig och jag svarade att jag ville ha ett sånt smycke och att jag hittat en sida på nätet som gjorde såna till ett överkomligt pris (annars tycker jag att de är rätt dyra...), så då sa han att om jag beställde det jag ville ha, så skulle han betala :-) Och nu hoppas jag att det kommer senast fredag :-)

Nu är klockan 23:30, jag sitter här och äter godis, N är och jobbar, och nu borde jag sluta med godiset, borsta tänderna, flytta över Nora till hennes säng och sova själv oxå, men jag sitter nog kvar ett tag till, ska stoppa undan godiset bara, för nu är jag inte sugen på mer och borsta tänderna. Nora får nog ligga kvar hos mig inatt, lilla gosan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0