Snabb uppis...

Sofi, jag hade missat din kommentar, det finns ganska nytagna kort på fröken i min telefon, men har inte lagt över dem på datorn bara. Kan försöka fixa det ikväll. Jag är dålig på att lägga ut kort, jag vet det, men förstår att du vill se, för det går verkligen jättefort.
 
Imorron är Nora 11 månader, alltså bara en månad till 1-årsdagen, helt sjukt. Det går alldeles för fort...
 
Det här inlägget har legat som utkast i några dagar, och jag hade skrivit om barn och moderskap, retar mig lite på en del kommentarer jag får ibland, bl a på fb, men jag raderade, för även om ingen av de som skriver dessa läser här, så finns det andra, och jag orkar bara inte ta en diskussion över nätet... En av dem har jag pratat med, men jag vet inte om hen fattade... Egentligen är det kanske inget att reta sig på heller, men jag kan inte låta bli ibland...
 
Nora sover eftermiddagsslummer och jag ska laga mat. Vågen visade +2 kg för ett par dagar sen, så nu kör jag LCHF/GI from idag. En promenad på 12000 steg har det blivit oxå, och förhoppningsvis håller vädret i sig, så vi kan cykla en sväng ikväll. Så dagens middag blir grönsaker och halloumi för min del och köttbullar och potatismos för Ns del. Tradigt att laga olika mat, men han vill ju inte hänga på, så inte mycket att göra... Har skrivit handlingslista efter LCHF nu, för det finns alldeles för lite saker som avocado och ost hemma. Hoppas magen håller den här gången.
 
Nu mat, innan skrutt vaknar igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0