SKIT!!!

Här hade jag skrivit ett inlägg. lagt in bilder och skulle bara rätta till dem lite, och vad händer då, jo hela inlägget raderas... *morr*
 
Här kommer bilder iaf. Det är ju inte nå vidare värst bra kvalitet på dem, men de andra bilderna ligger på Ns dator och jag ska flytta över en del av dem oxå, men nu tar vi det här först. Förhoppningsvis hinner jag innan Nora vaknar, tveksamt dock eftersom N klipper gräset precis under hennes fönster...
 
Bilder var det. De första är från mars, tror jag, då var hon ca 7 månader, och idag blir hon 11 månader, undra vart tiden tar vägen egentligen...??
 
 
Nu vågar jag knappt röra nånting, fast jag egentligen tänkte skriva lite till bilderna, men de får tala för sig själva, iaf ett tag. Borde skriva 11 månaderslista oxå eller vad man ska säga att det heter... Får bli ikväll, hoppas jag.
 
Ska åka och handla senare, men just hoppas jag att det är uppehåll en stund till, så vi kan gå en promenad när skrutt vaknar.
 

Kommentarer
Postat av: Sofi

Så söt hon är lilltjejen. Var inne o kollade på bilderna då jag såg kommentaren i min blogg men hann inte o kommentera.
Hur gjorde du för o få bilderna så små?
Jag lägger in mina som dem är o dem blir så jäkla stora. Hoppas ni får en bra helg! Kram kram

Svar: Jag väljer "miniatyr" när jag lägger upp bilderna.
Charlotte Flink

2012-07-13 @ 17:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0