Ojdå, det blev...

... lite längre mellan förra inlägget och det här än vad jag tänkt mig, men så är det i semestertider... Precis sövt en Nora som inte mår riktigt bra. Kräktes förut, vill inte äta, vill inte ha nappen mer än några snutt, så släpper hon den och blir ledsen. Åt som vanligt i morse, varit som vanligt under dagen, men så strax efter 14, så... Något är det, men vet inte vad, och hoppas innerligt att hon inte åkt på nån magsjuka eftersom vi bokat hotell tis-ons med svärmor och svägerskans familj... Hoppas på att det bara sviter efter gårdagen med lite halvbra mathållning och oordning på sömn... Hoppas att hon mår bättre när hon vaknar.
 
Uhh, jag blir helt konstig, jag med, när hon är sjuk. Vill ju inte att det mest älskade jag har ska må dåligt och sen är det så himla svårt när hon inte kan tala om vad som är fel... min lilla skrutta <3
 
Nä, det är lika bra att jag lägger ner det här, för jag kommer ändå inte till nåt vettigt att skriva... 
 
Återkommer och hoppas på att det inte är magsjuka lillhjärtat råkat ut för...

Kommentarer
Postat av: Barnpalatset/Emilia

Hej, du skrev en kommentar på min blogg ang. sittdyna till Scooter. Du kan maila mig på [email protected] =) Om du använder selen så sitter ofta sittdynan uppe med hjälp av den annars så kan man sätta ett band längre upp som gör att den håller upp bättre! Men kika lite mer på bloggen så ser du även livebild på en sittdyna på en scooter... //Emilia

2012-08-04 @ 20:25:43
URL: http://barnpalatset.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0