Liten lista + lite annat

Ja, än så länge har det ju inte blivit sådär lysande frekvent bloggande, men men... Det har varit jul och andra roligheter. Dessutom är Facebook helt plötsligt mycket roligare... En lista har jag hittat iaf, el nåt likn...

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?

Då hade jag pluggat ett år i Norrköping, skulle ta bort mina tonsiller i dagarna, som i övermorgon tror jag, hade stor inlämningsuppgift ungefär samtidigt och var skitstressad. Förkyld var jag oxå, och det fick jag inte vara när jag skulle opereras, så det var lugnläge som gällde och plugg...

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

För ett år sen var jag nygravid med Nora, mådde så f---ing illa, var på första UL:et om några dagar och fick se ett litet pyre där på skärmen, med ett litet hjärta till och med. Då började vi våga berätta :-)

3) FEM SNACKS DU GILLAR

CHOKLAD!
Lösgodis
Ostbollar
Popcorn
Chips

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
En massa barnsånger, men annars tror jag inte att jag kan hela texten till en enda låt, inte längre iaf...

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:

Betala mina studielån
Lösa huslånen
Totalrenovera vårt hus
Köpa helt ny garderob till hela familjen
Resa

6) FEM DÅLIGA VANOR

Jag är duktig på att skjuta upp saker
Kan vara gräsligt långtjurig för ingenting
Äter gärna onyttigheter
Liiite lat
Kommer fasen inte på nåt mer just nu...

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

Blogga.
Facebook
Läsa
Se på tv
Kolla barnkläder och andra barngrejer på nätet

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

Haremsbyxor
Magtröja
Blommig långklänning
Lackkläder
Hmm...

9) FEM FAVORITLEKSAKER:

Datorn.
Mobilen
Typ...

Jahapp, det var det. Ni som känner er manade får gärna kopiera. Jag har själv gjort det, men minns inte från var...
Nu ska jag platta hår, sen sova. Imorron drar Nora och jag till stan och shoppar, plus månadshandlar. Lång handlingslista, men sen är det ju gjort :-)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Liisa

shiiittt!!!.. det är ju snart 10 år sen jag började läsa med... vart försvann de åren då... helt sjukt ju.. Kram

2012-01-04 @ 22:23:28
Postat av: Sofi

Jag kopierar denna.....

2012-01-11 @ 08:11:25
URL: http://sofiisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0