Egentligen borde jag...

... radera inlägget nedan, det är ju bara förvirrat och låter som att jag inte vill ha eller uppskattar de vänner jag har, men det får stå kvar. Jag är väl förvirrad lite då och då, och det tänker jag stå för!

Har funderat lite på ett inlägg i några dagar, men nu när jag väl kommer till, ja då är det som bortblåst... Nåja, det finns annat... Som vikt... Inget kul, men nu måste det bli ordning på torpet här! Provade min Odd Molly-tunika idag, och jag kan väl säga att den kan jag inte ha, och eftersom det är ett av mina favoritplagg, så måste något göras nu!!! Trodde inte det blivit så illa under jul och nyår, men det har det, så nu måste det vara stopp! Det här är mina åtgärder:
Först och främst sluta äta massa onyttigheter. Fredags el-lördagskväll är oki, men inte mer, och då i måttliga mängder.
Minska mina portioner igen. Det vann jag mycket på förra gången.
Promenad varje dag! Inga fler dåliga undanflykter!
Bli bättre på lunch och mellanmål.

Där börjar vi. Jag tänker inte förbjuda godis el något annat, för gör jag det, så vet jag att jag trillar dit nästa helg, men jag behöver inte äta en halv skål godis el chipspåse... Det ger mig för övrigt ont i magen, så det vore bra så dumt av mig...

Nu ska jag tvätta håret och sen är det nog sängen som gäller. Hoppas på en lika lugn natt inatt som den som var. Inte börjat så bra, men hoppas det är lugnt nu. Imorron är det ÖF igen, som sagt, nu är det vardag och rutiner igen.

Kommentarer
Postat av: Sofi

Jag har också börjat med mitt nu. Börjat lite smått o ta bort läsk mitt i vekorna. Och även småätandet. Tänker inte heller förbjuda någonting. Jag vet att jag kommer att trilla dit och att det inte funkar för mig att sluta med nått bara sådär. jag har gjorde det förr! PO det har aldrig funkat!! Men som du skriver, i måttliga mängder. Hoppas det är oki med er annars? Läste att hon va förskyld lilltjejen. Hoppas hon blir bättre snart! Adam snorar lite han också, tyvärr.

Har ni tid o ses framöver????? Måste ju få se lilltjejen snart igen =) Kram Kram

2012-01-10 @ 13:26:35
URL: http://sofiisplace.blogg.se/
Postat av: http://ochsenkommerfamilj.blogspot.com/

Hej,

Jag har börjat med promenad varje morgon. 30 min tar den och jag tror verkligen det hjälper! Vardagsmotion is da shit tror jag så där har du något!



Lycka till!

Kram

2012-01-12 @ 10:45:10
URL: http://ochsenkommerfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0