Lugnast här

Ja, det känns som att jag ska hålla mig till bloggen just nu... Jag orkar inte hålla på och tänka på vad jag skriver på fb hela tiden...

Och nu har jag pratat i telefonen med en god vän, så nu kommer jag knappast ihåg varför jag tänkte skriva... Jag kommer ihåg så mycket som att det handlade om löst prat som gör mer skada än nytta... Jag är numera ganska försiktig med vad jag säger och inte säger av olika anledningar. Därför blir det så himla tråkigt när man ändå inser att man sagt något, som iaf jag inte lagt någon värdering i, men som andra gjort det med... Och så när det kommer fram till personen i fråga så blir allt bara fel... Jag borde egentligen sitta och författa ett mail nu, men jag orkar inte... Jag har sagt att frågan är släppt för min del, jag kan inte bidra med mera, men det känns ändå inte riktigt oki i magen... När jag bestämde mig för att skriva ett mail kändes allt mycket bättre, men jag kommer ändå inte till... Så jag skiter väl i det just nu...

Dessutom börjar jag ha huvudvärk igen, så tror det får bli en tidig kväll istället. Kolla klart på hockeyn om jag orkar... Sen sängen...

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0