Hur fasen lyckas jag??

Nu hade jag skrivit ett ganska långt inlägg om skitsnack, löst prat och om att föra vidare saker man inte är riktigt säker på, men jag raderade, för det kändes inget bra...

Det som dock känns bra är att jag fick ihop 16 000 steg på stegräknaren och idag 14 000 steg, minst lika många imorron :-)

Nu ska jag gå och sova. Hoppas Nora sover lika bra inatt som föregående, vi är tillbaka i normala rutiner igen, med kvällsvälling innan sängdags, hon sover mycket bättre, vaknar hungrig och äter ordentligt med välling på morgonen oxå. Precis som jag vill ha det nu när hon ratat gröten igen efter tre morgnar...

Imorron blir det först tidig promenad med A och E och sen kommer Hanna och Flisan, kul kul :-)

Men nu gonatt!


Kommentarer
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Ibland är det gött att bara skriva. Man behöver ju inte alltid publicera...



Skönt med fungerande vardagsrutiner:-)

2012-05-15 @ 22:54:27
URL: http://husnrnio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0